محفل دوستان وبلاگ نویس شیروان

هدف این وبلاگ انتشار بهتر و حمایت از مطالب وبلاگ نویسان شهرستان شیروان می باشد

محفل دوستان وبلاگ نویس شیروان

هدف این وبلاگ انتشار بهتر و حمایت از مطالب وبلاگ نویسان شهرستان شیروان می باشد

مشخصات بلاگ

هدف این وبلاگ انتشار بهتر و حمایت از مطالب وبلاگ نویسان شهرستان شیروان می باشد و سعی بر جذب و معرفی وبلاگ نویسان شهرستان, استفاده بهتر از استعدادها می باشد لذا از تمامی وبلاگ نویسان خواهشمند است تا همکاری لازم را بعمل آورند.

عیسی ایزانلو
1/07/1392

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۱ تیر ۹۳، ۱۶:۲۲ - محسن
    خوبه
پیوندها

13 ابان نماد مبارزه با استبداد

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ق.ظ

13 آبان در تاریخ غرورآفرین ملت ایران، نماد مبارزه با استبداد و استکبار و یادآور ایثار، مقاومت، آزادیخواهی و پایداری ملت ایران محسوب می شود.

حادث شدن سه رویداد تاریخی تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و کشتار دانش آموزان و دانشجویان توسط رژیم شاهنشاهی در سال 1357، این یوم الله را در حافظه تاریخی ملت ایران به عنوان روزی بزرگ و فراموش نشدنی ثبت کرده است. آنچه که از این سه رویداد تاریخی می توان استنباط کرد ردپای شوم و فتنه­انگیزانه دنیای استکبار علیه ملت ایران است که باعث شده ملت ایران در تلافی این سه حادثه و توطئه های مشابه حکومتی اسلامی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه را بنیان گذارد که امروز با گذشت سه دهه از به بار نشستن این نظام، الگو و چشم امید تمامی آزادیخواهان و عدالت طلبان در هر نقطه از دنیاست.

ما مفتخریم که امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، روحیه استقلال­طلبی و خودباوری ملت ایران مرزهای کشور عزیزمان را درنوردیده و باعث شده است مخالفان استبداد و استکبار از کشورهای غربی منطقه گرفته تا کشورهایی در قلب اروپا و دنیای غرب، با تأسی و الگوپذیری از مدل عدالت گسترانه انقلاب اسلامی ایران، خواهان دگرگونی عمیق در ساختار قدرت در نظام بین الملل و برقراری نظم نوین بر مبنای عدالت و مساوات گردند. فرهیختگان شهرستان ضمن ارج نهادن به رشادت­ها و حماسه­آفرینی­های تاریخی ملت ایران بویژه دانش آموزان و دانشجویان عزیز، پایبندی و وفاداری مردم حماسه ساز شهرستان را به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنم و از آحاد دانشگاهیان و مردم دعوت می کنیم با حضور در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر به جهانیان اثبات کنند که ملت ایران همچنان پیشرو مبارزه با استبداد، استکبار و استثمار بوده و تا برقراری عدالت به دست امام عدل­گستر شیعیان، حضرت حجت قائم(ع) از پای نخواهند نشست. با صدای بلند مرگ بر امریکا، عزم  راستین خود را در حمایت و همراهی با نظام خود نشان دهند.

 

  • عیسی ایزانلو

تظاهرات

13آبان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی